Recenzje rowerów cargo

 W swojej "karierze" posiadałem już cztery rowery cargo, a jeździłem na dziesiątkach z nich. Czasem dostaję od Was pytania o konkretne modele, dlatego dla wygody zbieram w jednym miejscu recenzje, które trafiły na bloga. Nie znaczy to, że tylko te rowery, które tu trafiły, uważam za wartościowe. Po prostu akurat tylko na te znalazłem czas! ;-) Niezmiennie polecam mój przekrojowy wpis Co rozważyć kupując rower cargo?

 



1. Stork Cargo Bike

+ wideo prezentacja

 

2. Babboe City Mountain

+ wideo prezentacja
 


 

 3. Taga Bike

 

4.GinkGo Bike

 

5. Butchers and Bicycles (przed zakupem)


6. Bullitt - wideoprezentacja

+ timelapse

 

7. Urban Arrow Family - nie moja recenzja, ale uważam, że rzetelna. Rower ten jest chyba najszerzej opisany w internecie.

Nasze doświadczenia z obecnej jazdy tym rowerem zebraliśmy także na naszym Instagramie w zapisanych relacjach > "Urban Arrow"

8. Riese & Müller Load 60


9. Riese & Müller Load 75

 
 

11. Riese & Müller Packster 70


12. Urvis Bike


 


 



Komentarze